torsdag 17 mars 2011

Läkartid

NU har jag tagit mig i kragen & ringt till min husläkare.
Har fått en tid i dag på eftermiddagen.
Så nu hoppas jag att det kommer bli bättre.
Har egentligen dragit med samma sak hela vintern & max varit "frisk" i 2 veckor
i mellan varje sjukperiod.

Annars så shoppade jag vårskor till alla tjejerna i går.
ICA Maxi Hälla hade erbjudande "Köp 3 par skor betala för 2".
Så jag köpte 3 par gympaskor till tjejerna från PAX.



 Jag hade en oxå en 10% rabattkupong på ett köp på Maxi, vilket gjorde att
skorna kostade totalt bara 508kr istället för 897kr!!

Det gillar jag!


2 kommentarer:

Ida sa...

Hoppas att läkarbesöket gick bra!

Ebbelajsa sa...

Alltid kul då man fyndar. Brukar aldrig direkt spana in skorna på Maxi men jag borde kanske göra det för dessa var fina men dom finns nog inte i st 20 ;-)