söndag 15 maj 2011

Söndagskväll igen

Jaha då var helgen snart slut igen.
Vart tog helgen vägen??
I fredagskväll hade jag fixa barnvakt & bokat bord till mig & Markus på Frank.
Markus fick middagen som födelsedagspresent.
Man kan ju inte boka bord på Frank på lördagar så det blev på fredagen i stället.
Vi åt god mat & drack gott!!

På lördagen var vi hemma & fixade en massa.
Firade Markus lite för det var hans födelsedag.




Annars så fixade jag & Markus en odlingslåda som vi planterade
lite jordgubbsplantor i.
Alina & Junia älskar ju jordgubbar så jag tänkte det skulle va
kul att ha några plantor så de kan plocka & äta.




Tog bort en del av en rabatt & la några nya plattor också.
Hoppas ni att det blir en massa goda fina stor GUBBAR.

Jag använder ju min nya jobbmobil för att ta en del kort med som jag lägger ut här.
Så nu har Junia börjat leka att hon tar kort med sin mobil
( min gamla trasiga mobil)






Inga kommentarer: