fredag 9 september 2011

Hemligt paket!!

I höstas så köpte jag en del hemliga paket från JNYdesign med kläder till tjejerna.


De har det haft det igen ett tag & nu kunde jag bara inte låta bli längre.....
Beställde 3 paket, 2 st i st.104 & ett i st.116 för det fanns inte 110.
Hoppas jag hinner betala dem i dag så det kommer snart....
Priset per paket är 225:- & det kommer innehålla minst 4plagg
med en uppskattad ursprundskostnad på mellan 550-1500kr.

Ska bli så spännade!!
Blev nöjd förra gången.
Alla plagg är väl kasnke inte vad jag tänkt mig men det hela var toppen!

Lånar här en fin bild från JNYdesign på deras fina kläder.
Mera bilder finns här:


1 kommentar:

Husbysjutolfts sa...

Den shopen ska jag kika in i. Jag har oxå svårt att kommentera emellanåt. står precis samma för mig. Men nu har det funkat ett par dagar.
kram
Camilla