onsdag 8 februari 2012

Spöklik

Tonade håret i går i en väldigt mörkbrun ton.
Känner mig som ett lik eller ett spöke när jag ser mig i spegeln nu på morgonen.
Vet att det kommer bli bättre efter jag vaknat ordentligt & fått lite färg i ansiktet men nu är det hemsk.
Har haft den här färgen förut så jag vet att det kommer bli bättre men just nu känns det inte så.
Få se om jag lyckas få mig själv på bild senare så ska ni få se.

Annars så är det onsdag & i kväll är det simskola med Minea som gäller.
I dag ska jag försöka ta mig i kragen & simma under dessa 40 min som Minea är på simskola.
Men jag har någon mental spärr att sätta på bild baddräkt eller bikini så här när det är kallt.
Att jag gjorde det i Brasilen för bara några veckor sedan är en helt annan sak!
Sedan gillar jag inte badhus.
Åker ett fåtal gånger till badhus för barnens skulle men jag tycker inte om det.
Har ingen aning om varför det är så...........

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: