måndag 23 april 2012

Nya skor

Köpte mig som sagt ett par walking shoes i går!
Ville ha ett par som är bra att gå i på sommaren.
Man kan ju inte gå i sina moheda träskor på långpromenad....
Så här ser de ut mina nya skor, köpta på Team Sportia
(bilden är lånad där i från) 


Salomon walkingsko med ventilerande ovandel.
Contragrip yttersula för bra grepp på alla underlag.

Den ska nog bli perfekt när jag ska ut & gå i Spanien i juni.

Annars så är hemma & vabbar/vobbar med Alina i dag på förmiddagen.
Markus kommer hem till lunch & byter av mig.
I dag är hon pigg fast hon ahr 38.3 i feber.
I går kväll var hon inte alls bra, hon var tungbröstad när hon andades.
Hostade massor & hade 38.5 fast hon hade fått alvedon.

Nu måste jag leta kläder i gaderoben. Kan ju inte gå till jobbet i hoddie & baggy jeans....
Sedan ska jag & Alina hinna äta lunch innan Markus kommer!



Inga kommentarer: