fredag 21 december 2012

Packa packa packa


Åh vad jag längtar nu!! Till att få va ledig.
Dagarna går i 1000km/h just nu & så ska man hinna packa & fixa saker ovanpå det....

I förrgår tillbringade jag större delen av tiden efter jobbet med att försöka packa.
Det är svårt när man ska till 4 olika stället & det ska finnas
kläder för julafton, nyårsafton skidåkning, myskläder, lekkläder osv...
You name it!
All packning som blev gjord under onsdagskvällen var barnens kläder... typ hälften av vad som behövs.
Så i går kväll hade jag.. A lot to do....
Men jag lyckades & fick även tid att betala räkningar!
Hann t.o.m sätta mig i soffan för att kolla på Ernst med en mugg glögg.


Skickar med en bild på min packning.
Det saknar några väskor, stor pappkasse & alla julklappar på bilden!!


Inga kommentarer: