lördag 30 november 2013

Fix inför advent


I dag har jag jobbat 3.5h! Har en massa saker som jag borde hinna innan julen kommer & året tar slut. Så därför var jag in på jobbet & fick en del praktiska saker fixade. Men jag hann fixa lite här hemma inför advent också. Fick upp de sista julbelysningen inne & jag fick upp julgardinerna. 

Har även plockat fram min gamla adventskalender som min mamma gjorde till mig när jag var liten. 
Fick ett paket per dag i den fr 1-24 dec.
Nu sitter den uppe i Alina & Mineas rum. 
Men jag har kombinerat den med de små påsarna jag skaffade förra året. 
Det enda som saknas är att lägga i paketen!!!
Men det gör jag när tjejerna verkligen sover!! Minea har en hemsk hosta så hon ligger & hostar hela tiden 😕 så än sover hon inte tillräckligt hårt....
Men så här ser det typ ut!





Inga kommentarer: