fredag 20 december 2013

Årets sista arbetsdag

Sitter på jobbet & det är i dag den sista dagen på året som jag kommer sitta här.
I eftermiddag går jag hem på julledighet & kommer inte tillbaka förrän den 7 januari!
Det ska bli sååå skönt!

Större delen av gårdagskvällen gömde jag mig nere i källaren & slog in julklappar.
Jag är klar & det är känn skönt!
Det betyder att jag från & med i eftermiddag bara ska njuta av att va ledig.

I förrgår kväll var jag på romerskt bad med mina vänner Karin & Marie.
Det var så skönt & avslappnade så här i slutet strax före jul.
Hade en timmes massage bokad & det fick verkligen kroppen att slappna av.
När jag kom hem stod det en svart rund kartong på borde hemma.
Markus hade vunnit något i en tävling med jobbet!!
Och när han kommer hem med fina saker till hemmet så har jag också vunnit.
Kartongen innehöll en karaff från Design House Stockholm.
Den är designad av Nina Jobs.
Visst är den fin!!




Inga kommentarer: