tisdag 8 juli 2014

Sol & bad i Mellansundet




 
 
 
I går blev det bara 5h på jobbet!
Det var så soligt & fint att jag ville ut & bada.
Shoppade lite mat. Hämtade tjejerna på fritids & plockade sedan upp min kompis Lena.
Sedan bar det av ut till Mellansundet & min pappas stuga.
 
 
 
 
Det var soligt & varmt hela tiden.
Jag tror jag var i vattnet 4 eller 5 gånger!
Så himla skönt!
 
Vi åt middag där ute. Hade köpt med potatissallad, grillade kyckling klubbor, baguette & grönsaker.
Sedan slank det med 1L jordgubbar osm vi åt som det var som lite efterrätt.
Junia hittade en pytteliten jordgubbe i skålen!
 

 
 
I dag blir det heldag på jobbet.
Men jag var snabbt hem på lunchen & fyllde den uppblåsbara poolen till tjejerna.
Så hinner vattnet bli lite varmare tills vi kommer hem.
Det är ju tokvarmt ute så det måste ju så klar få bada.
 
Och nu kan vi äntligen ha den på gräsmattan igen!
 

Inga kommentarer: