lördag 20 november 2010

En skön lördag

I dag har det varit en skön lördag med familjen. Markus & jag tog med barnen på stan. Vi åt på Mc, gick på bio & fikade efter filmen. Allt var mycket uppskattat av barnen. Det var första gången Alina & Minea var på bio.
I morgon bör jag försöka få något av nytta gjort här hemma. Städa, vika ren tvätt, tvätta......
Kasnke försöka organisera lite bland alla prylar vi har.

Har tappat bort min stegräknare :-o Den är bara borta. Hade den för någon timme sedan på byxorna & nu är den borta. Hur kan saker bara försvinna här hemma?? Känns som det hänt liknande saker förut. Undrar fortfarande var en bilnyckeln är!

Hann pyssla lite innan middagen i dag. Det blev några armband till mig & ett halsband med 2 olika hängen. Har massor med idéer om vad jag vill göra men hinner aldrig göra något.
Har även en hel del saker som jag vill piffa upp här hemma men jag vet inte när man ska få tid till det.

Inga kommentarer: