söndag 21 november 2010

Klänningar i julklapp

Har beställt & fått uppsytt 3 st klänningar till mina 3 små hjärtan. De ska få dem i julklapp, troligen av deras morfar. Jag har inte bestämt mig till 100% än.....
Nu är alla klara & de blev jättefina.
Junia får en grön med feer.

Alina & Minea får likadana klänningar med flugsvampar på. Skrev ju om det tyget tidigare. Och tyget är lika fint som jag trodde det skulle vara
Bilderna är lånade av F.A.E. -Mjuka kläder till goa barn


Snart tror jag mina tjejer kommer bada i kläder. Har blivit smått nojjig & handlar en massa till dem. Det är så mycket roligare att handla till dem än till mig. Men jag har varit duktig de senaste veckorna och shoppat en del till mig själv oxå. En ny vinterjacka, ett par vinterkängor & en odd molly cardigan.

Inga kommentarer: