fredag 3 december 2010

Göra om hemma

Är så himla sugen på att göra om en massa hemma. Har massor med idéer men saknar ork & pengar känns det som. Skulle vilja byta tyg på bäddsoffan & fåtöljerna i källaren.
Här är några idéer jag har :-)
Vad tycks?


I dag är soffan blå...........blä för blååååååååååååååå

 Eller kasnke något i den här stilen?

Det senare alternativet är billigare men skulle ändå kosta typ 5600 kr exlusive frakt.
Marimekko tyget skulle gå på 8000 kr.

Sedan vill jag måla allt trä i källaren vitt så det blir ljusare. Avskyr den gulbruna färgen vi har i dag.

Efter det så vill jag göra om lilla toaletten & tvättstugan................

3 kommentarer:

Ida sa...

Jag gillade det andra alternativet.

Ebbelajsa sa...

Jag gillar också det andra alternativet. Det var snyggt och billigare så då kan du ju shoppa loss och köpa något annat :-D

Anna sa...

Ja helt ärligt så hade jag nog inte tänkt köpa de med Unikko blommorna på. Men lite coolt va det! Undrar nu bara hur länge det kommer ta innan jag kan förankra detta inköp hos maken??