måndag 27 december 2010

TORKA

Tänk att man längtar efter att få va hemma & va ledig. Och vad händer.....
Jo här är man hemma & har all tid i världen att göra saker då är man hur lelös som helst & har ingen ork & ingen fantasi. Hur trött som helst är jag. Har väl sovit för mycket.

Var med familjen till Bauhaus & Elgiganten i dag. Markus vill köpa en ny LED TV. Men jag vet inte. Behöver vi verkligen en så tunn TV? Jag kan köpa att vi skulle kunna ha användning för en TV till men måste den va så DYR????

På Bauhaus köpte jag mig 1L svart färg som man ska kunna måla på kakel.
Tänkte kanske angripa kaklet i lilla toaletten någon dag :-)
Nu har jag lite färg i alla fall. Det står att det inte rekommenderas på golv men jag kanske provar på det ändå. Det är ju inte så att golvet är fint som det är i dag....
 Den dagen jag gör något lovar jag i alla fall för & efter bilder :-)

Dax att plocka fram Playdoo till Minea som vill dega.


Inga kommentarer: