torsdag 10 februari 2011

Middagar & målning på helg-schemat

I går köpte jag lite mera grundfärg så jag kan fortsätta att grundmåla väggpanelen i gillestugan.
Det har varit några veckors paus sedan jag började. Detta pga av födelsedagsfirande, veckolångt besök, sjukdom, Sälen resa & brist på färg. Men nu i helgen hoppas jag att jag ska hinna måla lite mellan alla middagar/besök.

I morgon fredag ska jag ha tre kompisar/kollegor Maria, Lasse & Carolina på middag.
På lördag kväll kommer familjen Hellström på besök med deras 3 små tjejer.
Många småtjejer blir det!!
På söndag kväll kommer min vän & kollega inom ABB, Charlotte på besök & sover över eftersom hon inte bor i stan.
Fullt ös hela helgen. Hoppas som sagt att hitta lite tid mellan alla besöken för att måla.

Min köra svärmor var hos oss hela förra veckan.
Hon hjälpte mig med några att min sy-projekt som fanns på "Att göra listan" !
Tänk vad skönt det känns när saker försvinner från lista utan att jag behövde göra något :-)

Inga kommentarer: