söndag 13 februari 2011

Smått & gott

I fredags fick jag fina kuddar av mina kära jobbakompisar.
Det är dem som jag suktat efter. Men de ligger nu i soffa här uppe & inte alls i gillestugan.
Fick dem i födelsedagspresent. Vi ligger lite efter i vårt firande....
Jag fyllde ju i oktober :-)




I lördags hann jag måla lite nere i gilletstugan men det är långt kvar....
Har bara hunnit grundmåla hälften av det som ska målas. Kommer nog få lova att grundmåla allt 2 ggr & sedan minst en gång med det rikitiga färgen. 
Så det är ett långt tag kvar innan det är klart......

I dag har jag hunnit baka en massa Alla hjärtansdags cup cakes.
Ska ta med mig några av dem till jobbet i morgon.
Några blir kvar hemma till min familj i morgon kväll!! <3
Det blev totalt 53st.








Blir man sugen eller? Har inte ätit en enda :-)


Annars så har jag i alla fall varit ute i 2 h i dag.
En timme med barnen & en timme på promenad med Lena.
Sedan är jag inne på 3 maskinen med tvätt...
Snart är det dax för veckans BASTU.

Sist vill jag bara visa en bild på mina fina kruka med krokus som står på vardagsrums bordet.



Inga kommentarer: