fredag 5 augusti 2011

FREDAG!!

Nu är det fredag igen!!
Äntligen!!!!
Två hela dagar ledigt!!


Älskar den här lilla flodhästen!
Jag blir så glad varje gång jag ser den!


I kväll ska vi hem till syrran & fira Josefin som fyllt år.
Pappa kommer bor hos mig så jag har hjälp med barnen.
Han ska så klart oxå med & fira Josefin!!
Markus åkte till Sarek i morse.

Sitter annars & funderar på hur jag ska föröska få ordning & reda
på tjejernas alla leksaker.
Sakerna börjar bli mindre & mindre nu.
Barbie, Polly Pocket, vanligt lego osv.
Man kan inte ha stora förvaringskorgar länge....
Måste nog köpa några mindre korgar eller lådor!

I går var jag & Junia på Maxi & handlade.
Hon passade på att köpa sig en rockring för sina pengar.

I går kom även lite kläder som jag beställt!
Allt passade!!






Så nu hoppas jag på att se lite snygg ut i höst med mina mörkblå jeanskjolar!!

Inga kommentarer: