söndag 14 augusti 2011

På dåligt humör

Nu strular min jobbmobil igen.....
Den hade hängt sig så jag kom inte in & nu har den låst sig helt.
Så nu vet jag inte vad jag ska göra....
Får söka hjälp på jobbet i morgon.
Jag som har så många fina bilder på barnen från helgen i den.
Hoppas jag får ut dem senare...

Annars så åt jag & Lena kräftor hemma hos mig i går.
Gott & mysigt!!


I dag var jag till IKEA & köpte en lampskärm.
Ska ha den till en lampfot som Markus gjort som liten.


Tänkte måla den vit & ha den på vårt rum på Älvhyttan.
Vi har än bara en lampa i rummet & nu börjar det bli mörkare tider....


Ni får tänka er lampfoten vit så länge....
Så kanske få se allt klart senare!
( det sitter skyddsplast kvar på skärmen)

Annars så väntar jag på att maken ska komma hem efter
10 dygn i Sarek!
Han sitter i bilen på E18 någonstans nu!! 


Inga kommentarer: