fredag 4 november 2011

EN hel vecka har gått

Oj oj oj det har nu gått en hel vecka sedan jag bloggade sist.
Det har hänt så mycket under den här veckan att jag knappt orkar med allt.
En del tråkiga saker hände & min födelsedag blev nog den sämsta hittills.
Kommer aldrig glömma min 37:e födelsedag tyvärr!
Det var dagen då man hittade en hjärntumör på min älskade mamma.
Så nu råder det många funderingar & känslor hos mig..............

Annars så har det varit vab större delen av veckan för att Minea varit sjuk.
2 dagar vab för mig & 2 dagar vab för Markus.
I dag är hon dock på dagis igen!
I går när jag var hemma med henne var hon pigg & vår städerska skulle komma & städa....
så vi tog & åkte ner på stan & både lunchade & fikade Minea & jag!!!



Tänker återkomma senare & berätta om min födelsedagspresent som jag fick av min make....
Som jag ska få "utnyttja i morgon".



1 kommentar:

Husbysjutolfts sa...

Nej! Har inte kikat in här så det hade jag helt missat. Men fy så hemskt. tänker på dig..ord räcke liksom inte till tröst tror jag.
kram