torsdag 24 november 2011

Klurar

Klurar & funderar fortfarande på hur jag ska få det fint & mysigt i Alina & Mineas rum.
Men viktigast är att de ska få nya sängar som är större.
Hittade 2 bilder på IKEA - Inspiration som jag gillar...
Lånar dem lite




Tycker det ser jättefint ut med sådana sängar (fast jag vill nog ha vita!!).
Annars så är det typ våningsängen Nils från Mio som gäller.
Lånar även den bilden lite...





Det känns så mycket tråkigare eller?
Sängarna från IKEA kan man liksom  ha i tre olika längder typ 135, 165 & 200cm.
Så då kan den räcka med 165 cm i början så kan manhoppas på att den får varsitt rum någon gång.

Ska försöka visa Markus dessa bilder i kväll & se vad han tycker!!




1 kommentar:

Husbysjutolfts sa...

Ja jag tycker dem bilderna med järnsängarna var finast. Finns dem i vitt.? Annars tycker jag svarta oxå var fina. Gillar möbleringen på översta bilden.
Kram