torsdag 22 mars 2012

Ny mössor

Fick en överaskning när jag var på jobbet i dag!
Min kollega (& även min granne) kom & gav mig en påse med 3 mössor i.
Det var 3 mössor som hans ena dotter hade sytt till mina små  tjejer.
De fick en barnsäng av oss för några veckor sedan & det var ett litet tack för sängen!
Tänk vad glad man blir av att få något som man inte väntar sig!!
Så här ser mössorna ut!!




Vet inte vem som ska få vilken mössa än.
Den ena är en storlek större så eventuellt kasnke den är lite för stor än då
alla mina tjejer drar samma storlek på mössa.

Fick i går hem fee-klänningar som jag beställt till tjejerna, en till varje tjej.
Även 2 fee-mössor som jag beställt kom. En till Alina & en till Minea.
Så eventuellt få de sina feemössor & Junia någon av de andra.
Vi får se...
Lovar att lägga ut bilder på deras fee-klänningar senare!

Inga kommentarer: