fredag 28 september 2012

Budgetrenovering av kök

Här i veckor började jag fundera på att jag är sugen på att göra en budget renovering av vårat kök.
Jag skulle vilja måla om våra skåpluckor & byta kakel i alla fall.
Tänkte att man skulle måla luckorna svarta. Blankt svarta.
Och sedan på det så vill jag jag byta till ett mönstrat kakel.
I svart vitt..
Hittade 2 stycken olika marokanska kakel som jag gillade.






Hm vad tror ni??

Jag  undrar om jag kommer orka driva igen detta eller om det
bara blir en till av alla mina drömmar.

Eftersom vi ändå bara har ett gammalt kök & inte kostat på det massor så vill jag vara lite vågad
om vi bara ska göra en till budget renovering.
För en budget renovering gjorde vi för en massa år sedan...

2 kommentarer:

Ida sa...

Det översta kaklet var ju ursnyggt!!
Våga! Våga!

Husbysjutolfts sa...

Gillar båda kakelvarianterna. Kul om du orkar genomföra projektet. tuta och kör tycker jag :-)