fredag 7 september 2012

Inte riktigt kry




Och så var det fredag igen....
Känner mig inte riktigt kry. Har haft ont in halsen ett par dagar & det känns inte bättre i dag heller.
Detta gör att jag är trött & det känns inte som jag riktigt vakna om dagarna.
Hoppas så på att det snart är borta.
Trodde verkligen lite på att jag inte skulle bli sjuk så lätt när jag kommit igång & träna en del.
Fick för mig att det skulle göra mig lite friskare, men så är kanske inte fallet!
Jag känner mig som bilden ovan
Älskar den bilden tycker den är beskrivande.

I dag sticker vi till Älvhyttan. Sista gången för den här säsongen.
Maken två bröder ska dit & hans föräldrar.
Men tydligen är min svärmor sjuk så nu verkar bara som de övernattar där på vägen hem från Borås.
Själv hoppas jag på att få tid att gå uit i skogen & spana efter Trattisar.

Veckan har annat gått hur fort som helst.
Två dagar på jobbet var jag på en Work shop.
På tisdagskvällen var jag ute & åt middag med de andra deltagarna på Work shop:n.
Vi gick & år på Å.
På onsdagen var jag & 5  kollegor hem till en annan kollega & hade betonggjutning.
Om jag lyckades få till något som ser vettigt ut så lovar jag att visa det här senare....
Det tar ju flera dagar för betongen att brinna så jag har ingen aning än hur sakerna blev!!

Ha en skön helg!!


Inga kommentarer: