fredag 28 juni 2013

Oj tiden springer i väg

Hoppla hoppla.
Nu ahr det nästan gått en vecka sedan jag skrev något.
Vart tog den vecka vägen??

I söndags kom vi hem från Vikarbyn & jag var ute & gick med Lena på kvällen, 9.6km.
På måndagen var det jobba & sedan var jag & Lena ute & gick igen.... 12 km
På tisdagen hade min grupp på jobbet ett eftermiddags möte ute på Björnögården.
Efter möte hade vi grillkväll tillsammans nedanför Björnbacken.
Solen sken & det var hur trevlig som helst.
På onsdagen var vi bortbjudna till Junias kompis på Trädgårdsfest. 
Den började kl 17 & vi kom hem igen 20:40. Så det var bara att snabbt försöka få ner tjejerna i sängen.
I går tog jag det lite lugnare hemma. Det enda som egentligen gjorde var att springa 5km.
I dag kl 18 kommer syrran med familj hem till oss på middag.

Så där försvann min vecka.....

Här kommer en bild från grillkvällen på Björnön på mig & en kollega!




Inga kommentarer: