söndag 30 juni 2013

Mellansundet

I går var vi ut till min pappa i Mellansundet. Det var årets första besök. Barnen & Markus badade men inte jag. Tyckte inte det var tillräckligt varmt i luften för att bada.
Markus cyklade ut dit medan jag och barnen åkte bil. Åt lunch & fikade. Sedan bar det av hemåt.

I dag har jag bäddat rent i alla sängar, tagit hand om ren tvätt & tvättat. Eller tvättar gör jag fortfarande!! Lagade plättar till lunch till hela familjen. Serverade dem med färska jordgubbar & vispad grädde.

Förmiddagen var regnig så det var helt ok att va inne & få en del måsten gjorda. Nu skiner solen & jag sitter ute på altanen. Tänkte försöka läsa en bok en stund. Får se om jag har ro till det....
Måste ut & springa i dag!!













1 kommentar:

Ebbelajsa sa...

BADKRUKA.... kallas även jag :-)