onsdag 18 september 2013

Shopping

I Palma shoppade Markus & jag ett varsitt plagg till tjejerna på Desigual.
Det var helt klar billigare på Desigual i Palma än hemma.
Det var nog mellan 100-150:- billigare per plagg!
Junia fick tunikan i mitten. Alina den svarta till höger & Minea den röda till vänster.






Tittade på en massa till mig också men det blev ingen på lördagen. 
Men på söndagen på flygplatsen hade jag ro att prova lite kläder.
Så det hann bli en tröja & en kjol till mig också.
Även dessa var billigare så klar!!
Betalade 54 euro per plagg & hemma kosta de 699:- .
Borde shoppat mera ;-)
Nästa år när jag åker till mamma måste jag leta redan på en Desigual-butik eller en återförsäljare...







Innan jag åkte hemifrån så hade jag shoppat lite också.
Ett par nya boots.
Ett par Primeboots Estepona bruna!!



Så fina.
Nu väntar jag på hösten!!!


Inga kommentarer: