onsdag 4 september 2013

Palma de Mallorca

Tidigt i imorgon bitti så far vi!!
Då drar jag & maken till Mallorca.
En långweekend bara han & jag.
Barnen blir hemma med farmor & farfar.

Vi ska på inne i Palma på ett hotell som heter Saratoga.

Så här verkar det som hotellet ser ut....




Hoppas verkligen att vädret blir bättre än vad YR.NO säger...
Annars så får det bli att dricka vin & shoppa :-)
Men men det ser bättre ut i dag än vad det gjorde i går.
Och i morgon kanske det är ännu bättre prognos...


Känns lite svårt att packa för jag vet ej vad jag ska ta med.
Har precis börjat ställa in mig på Höst-mode & nu ska jag ju till värmen igen!!
Slänger ner några klänningar till kvällen, bikini & shorts till dagen!!





1 kommentar:

Lolle sa...

Vårt andra hem. Ta en sväng längs bergen på nordsidan till vårt paradis Alcudia. Lovar att ni inte blir besvikna. Hälsa! Bästa tiden att åka till Mallis nu. Man är nästan garanterat grymt väder!!!