måndag 21 oktober 2013

Bak & bus

Helgen har varit ganska lugn. Vi har varit hemma & pysslat lite.

Eftersom Junia sov över hos sin kompis fredag till lördag så passade 
Alina & Minea på att sova ihop i Junias säng.
Den är ju 105 cm bred så det finns lite mera plats i den...
Så här såg det ut på morgonen när jag gick upp.




Som jag skrev i ett tidigare inlägga så bakade barnen & jag i lördag.
Här är några bilder på dem in action.
Alina & Junia hjälptes åt med bakningen & Minea diskade efter dem.






Hade lånat hem systemkameran från jobbet så jag passade på att ta några fina närbilder på mina tjejer.
Kan inte få nog av att titta på mina fina små tjejer.










I går söndag var jag hemma & pulade inne hela dagen. 
Gick bara ut i 5 min för att fotografera tjejerna när de lekte ute i trädgården.
De busade rejält & var ganska smutsiga när de kom i igen....
Mer för mamma att tvätta!!









Inga kommentarer: