måndag 14 oktober 2013

Måndag igen


Jaha då sitter jag här igen & det är måndag.
Vart tog min helg vägen??
Man längtar efter fredagen & helgen & när den väl kommer så springer den bara förbi mig...

Bilden nedan tog jag i går när jag & Lena gick milen på Björnön.
Det var så soligt & fint.
Resten av söndagen gjorde jag inget särskilt. 
Junia hade en kompis hos oss & Alina & Minea hade en en kompis.
Lagade lunch till alla 5 tjejer, fixade fika till alla 5 tjejer.
Lena kom över på fika för jag hade gjort äppelpaj.  
Det kanske blev säsongens sista äppelpaj...




I lördags hade jag en date med vår tvättmaskin.
Tvättade 4 maskiner & huserade runt i mitt hobbyrum/förvaringsrum.
Sorterade, slängde, och gjorde ordning några låder som ska till vinden.
Hann plocka upp en av 3 låder med mina höst/vinterkläder i.
Så nu är det bara 2 kvar...
Alla tjejer var på födelsedagskalas på vår gata.
Då passade jag på att springa.
Det blev som vanligt 5 km.
Vädret var toppen & bilden nedan är tagen precis när min runda var avslutat.




I lördagskväll körde vi lite lördagsmys också eftersom Markus missade fredagsmyset.
Här sitter mina tre fina tjejer & käkar lördagsmys.


Inga kommentarer: