fredag 5 september 2014

Nya glasögon

 
I onsdag var jag ner på stan & hämtade mina nya glasögon.
Men jag fick gå ner i går torsdag igen för att få dem justerade.
De trillade ner en bit på näsa hela tiden. Men nu är det fixat.
Så här der jag ut i mina nya brillor.
 
 
 
 

 
 
Var som sagt ner på lunchen i går & ahde ingen bokad lunchdate så det fick bli en sushi by myself.
Mmm jag tycekr det är supergott med sushi.

 
 
 
Fick åka & hämta tjejerna lite tidigare i går för det visade sig att Minea var sjuk, feber, ont i hals & huvud. Men med lite alvedon så tyckte Minea att hon kunde göra allt. så jag fick bromsa henne lite.
Synd att hon var sjuk just i går för då missade hon sin dans.
Alina åkte i väg på dansen med Amrkus & de andra två blev kvar hemma med mig.
 
 
Ibland undrar jag va de ska ha sina rum till.... Här ligger Junia & ritar på golvet i köket!
 


 
 
 
Efter många om & men har vi nu äntligen fått tag i den sista lampan till utebelysningen.
Jag åkte & hämtade paketet i går & Markus monterade upp den!
Här ser du honom jobba medans jag ligger & slappar i utesoffan.
 
 
 



Nu ska jag jobba några timmar innan jag ska hem & vabba.
Minea blir hemma i dag med!
I eftermiddag när Markus kommer hem från jobbet drar vi till Älvhyttan!


1 kommentar:

Anonym sa...

Snygga brillor