måndag 22 september 2014

Ännu en helg har gått...


 
Jaha då var det måndag igen då...
Usch jag längtar redan till helgen. Vill bara va hemma & ha det bra.
Helgerna går helt enkelt för fort.
 
Nu i helgen så hade vi kompisat på middag på fredagskvällen.
På lördagen bakade jag bröd till frukost & sedan så hade vi en skön frukost tillsammans!
Sedan cyklade jag i väg med Alina & Minea till en kompis.
Junia ahde en kompis över hemma hos oss.
Markus målade garageväggen.
Jag tvättade, plockade, diskade, lagade mat, lämnade & hämtade barn osv.
 
Markus byggde även två stycken väggdekorationer som även ska fungera som ljuddämpare.
Så här blev det!
 
 

 
 
 
På söndagen efter en skön frukost med ägg, bacon & rostat bröd så slog jag, Alina & minea in presenter eftersom de sedan skulle på kalas kl 12.
Kalaset var ett Piratkalas så det var bara att gnugga geniknölarna & föröska få till två pirater
av de saker vi hade hemma.
Här är resultatet!!

 
 
 
Junia & jag bakade bullar när de andra var på kalas.
Sedan plckade jag, Junia & Markus ner en massa äpplen.
 
 

 
 
Sedan när jag hämtat hem de andra tjejerna från kalaset så hade vi fika med färska bullar.
 
Kl 17:15 hade Junia sitt Simhopp igen & sedan var helgen slut....

Inga kommentarer: