tisdag 4 januari 2011

Gott & blandat

Nu är min budgetrenovering av lilla toaletten i källaren i full gång. Köpte svart kakelfärg förra veckan.
Och nu har jag börjat att måla inne på toaletten. Målade även det fula mosaikgolvet fast det stod att de inte rekommenderade att måla golv. Det är så lite yta så att om färger slits bort kan jag måla det igen. Tänkte även ha en lite matta på golvet så man kommer mest att stå på den. Toaletten är ju inte så stor....
Före & efter bilder kommer när det är klart. Har någon gång till kvar att måla på vissa plattor för att bli nöjd. Sedan vill jag oxå köpa ny matta, ny lampa, nytt svart toalock, nya krokar & ny spegel innan jag är nöjd.

Försöker annars vara ute med barnen någonting varje dag nu under julledigheten.
Här kommer några bilder på mina små hemma i trädgården för några dagar sedan.





Måste bli bättre på att ta kort så jag har något att visa här inne.
Det blir ju sååååååååå trist med bara en massa snack. Eller vad säger ni?

I dag så ska vi ge oss ut i pulkapacken på Gryta med min kompis Frida & hennes barn Selma & Minna.
Junia längtar så efter att få leka med sin kompis Selma!



Inga kommentarer: