fredag 27 januari 2012

Färg & pensel

Nu snart kanske jag kommer sätta i gång & måla om någonting här hemma.
Köpte hem vit snickerigrundfärg & en pensel här om dagen.
Jag har flera objekt som jag är sugen på att byta färg på.
Närmast ligger nog ett gammalt brunt linneskåp nere i Gillestugan.
Skåpet känns så mörkt sedan jag målade panelen i Gillestugan vit.

Måste bara landa efter den här helgen & nästa. Sedan kanske.....
I kväll ska vi fira stortjejens födelsedag med Syrran med familj & pappa.
(Hon fyller 6 år på tisdag)
Sedan på söndag så ska vi ha barnkalas. Det blir hela 11 tjejer inkl. mina.
Alla har tackat ja!

I går kväll så gjorde jag murgröna blad & rosor i marsipan till tårtan i kväll.
Ska försöka fota den så jag kan lägga upp den här sedan.

I går inhandlades ett stycke skrivbord som J ska få i födelsedags present.
Det blev skrivbordet Micke från IKEA.


Har nästa kommit fram till att det blir en våningssäng till A & M.
En Snow från Mio. Den känns så rejäl & bra!
Sedan är den ju vit så klart!!


1 kommentar:

Husbysjutolfts sa...

John har micke skruvbord fast det långa. Där kan man sitta två bredvid varann så det är ett tips till tvillingarna när det är dags. Kram