onsdag 18 januari 2012

Hemma igen

Tjingeling

Nu är jag hemma på svensk mark igen.
Är lite trött & sliten just nu när jag försöker anpassa mig till vardagen igen!
Hur ska jag orka med dessa tidiga morgonar?? Och det är såååå kallt!
Jag vill ha mera semester. Jag vill kunna sova 10 h per dygn igen.


Vi kom hem på kvällen i måndags. I går åkte jag till Uppsala & Akademiska för att hälsa på min mamma som ligger på Neurologen där efter sin operation. Hon opererade bort en hjärntumör i torsdags förra veckan.
Operationen gick bättre än väntat & nu är det bara att se framåt.
Tumören var godartad & va lätt att ta bort fast den var 6x6 cm.

Annars så är det mycket som händer de närmsta veckorna.
I går fyllde min syster år & på lördag fyller min svåger.
Så på lördag kväll ska vi hem till dem på middag & fira dem.
Den 31 jan fyller min älskade lilla Junia 6 år så.
Så helgen v. 4 ska vi ha kalas med familjen & kalas för dagiskompisarna.
Detta blir hennes första kalas då vi bjuder en massa kompisar från dagis.
Undrar hur jag ska orka.....

Måste hinna handla en presenter åt henne. Har inte börjat än! Eller jo lite.
Hon har sedan vi bokade resan till Brasilen velat ha ett par lika Havaianas med pärlor på som mig.
Mina var köpta i Brasilien.
Tyvärr hittade vi inga med pärlor för barn så jag har nu köpt ett par utan pärlor som jag ska sy på pärlor på.
Mera att göra....
Blir det bra så visar jag resultatet....




Ha en bra dag!


Inga kommentarer: