torsdag 31 maj 2012

Cup Cakes

Det blev bakat här hemma i dag!
Gjorde en massa min choklad cup cakes.
Receptet är Leilas.
Ska ta med en del av dessa till barnens förskola i morgon så de får ge dem till fröknarna.
Har såååå klart varit tvungen att smaka en så jag vet att det smakar gott ;-)



Annars så fick jag med mig hem 4 barn från förskolan i dag.
Alina & Mibea hade sin kompis Eddie med sig hem.
Det är så roligt att höra dem leka.
Eddie ville att tjejerna skulle sätta på sig sina princessklänningar så han kunde få se hur fina de blev i dem :-)
Hur gulligt som helst!!

Nu ska jag fröska jobba lite innan det är dags för sängen.
Får inte ihop riktigt 8h på jobbet nu när Markus är i Kina.
Så nu ska jag försöka jobba ikapp lite tid!
I morgon är du ju fredag & sedan har jag SEMESTER!!

Inga kommentarer: