torsdag 31 maj 2012

Semesterfixade naglar

I går var jag hem till min kollega Jessica som har en egen nagelsalong på sidan av.
Hon fixade mina naglar lite fina tills att jag ska sticka på semeter till det soliga Spaninen!
Känns lite ovant att ha så här långa naglar men jag har ju haft det förut (även mina egna!).
Är mycket nöjd med hur de blev.
Kanske att jag nästa gång skulle vilja ha lite mera fyrkantiga naglar.
Vad tycker ni??





Ville ha dem ganska så neutrala & det tycker jag att de blev.
Det finfina med dem är att den franska manikyren är inbyggd i nageln så att jag kan måla över den med ett annat nagellack & när jag sedan tar bort lacket så kommer den här fina manikyren tillbaka!! 
Suuuper!

I kväll hoppas jag på att jag ska ha tid att börja fundera på vad jag & Junia ska packa ner i våra väskor.
Funderar även på om jag & barnen hinner baka choklad Cup cakes
att ta med till personalen på dagis på fredag!
Vi får se......
Har ju fortfarande en hel del tvätt att tvätta & ren tvätt att vika/strycka

Inga kommentarer: