onsdag 2 maj 2012

SKOR

Fick panik i morse när jag inte hittade ett enda par vår elller sommarskor.
Visste att det skulle bli 19 grader varm i dag & jag kan ju inte gå till jobbet i mina boots.
Men det slutatde att jag fick gå i mina boots ändå.
Så jag kastade mig in & beställde 2 par skor på internet.
Beställde 2 par bruna skor för jag visste att jag någonstans borde ha vita & svarta skor....
men jag hittade dem bara inte!!

Det ena paret jag beställde var ett par Moheda träskor i brunt.
Har redan 2 par av den här modellen men i rött & vitt.
Så här ser de ut!


Den andra paret minns jag inte viket märke det var på men så här ser de ut



Efter att sedan suttit på jobbet en stund kom jag på att jag missade att titta i vårt skoskåp
efter mina vår/sommarskor.
Mycket riktigt stod där 4 par vårskor (då ej mina 2 par Hoheda-träskor).
Två par i vitt & två par i svart!

Men summa sumarum nu har jag även bruna skor.....

Inga kommentarer: