onsdag 3 april 2013

Solen skiner



Ute skiner solen & här sitter jag på jobbet fram för datorn.
Har lunch just nu. Har ätit min matlåda.
Borde ha tagit mig ut på en lite lunchpromenad men så blev det inte.
Ångrar det men nu är det för sent. 
Lunchen är nästan slut!

Hm kanske hinner jag ut en lite sväng efter middagen i kväll.
Sprang föresten min första löprunda i går.
Det blev min vanliga runda på 5 km.
Det gick bra & jag känner mig nöjd!!
Ska försöka komma ut en gång i helgen oxå.

I dag är det jag som hämtar tjejerna från dagis & fritids.
Skönt för det betyder att jag får gå hem tidigt i dag.
Eller tidigare i alla fall.

I morgon ska jag på Romersk bad igen!! 
Ska bli skönt med en timmes massage.
Sedan är det ju typ fredag!!
Sååå skönt. 
Vi har inga planer för helgen än vilket känns helt ok.
Eftersom vi varit borta så mycket de senaste helgerna.
Hoppas bara att det är sooooooooool i helgen oxå.



Inga kommentarer: