torsdag 18 april 2013

Tekniska prylar

I bland bara hatar jag allt vad teskniska prylar heter....
I förrgår på jobbet fick ajg en ny jobbmobil.
Efter att ah haft den i 24 h upptäcker jag att den inte går att sms.a i från. 
Då det var bara att låta vår service desk pilla med den.
Efter ca 2 h var problemet löst.

Min dator på jobbet att strulat från & till i säker 6 månader.
I går lämnade jag den för femtielfte gången till service desk & nu fick det installera om den helt & hållet.
Men va visade sig samma tidpunkt som vanligt ominte mitt gamla problem....
Och som tårtan på verket så har ju alla mina gamla inställningar & program försvunnit.
Så nu tar allt hundra år att göra.....




Passa er alla så ni inte kommer för nära mig & mina dator/mobil i dag!!
Jag kanske exploderar............




Inga kommentarer: