tisdag 2 juli 2013

Ont i fötterna

Aj aj aj jag har ont i fötterna i dag.
Jag & Lena var ute & gick ca 12 km i Rocklunda skogen i går igen.
Jag fick massor med blåsor på fötterna. Ska inte gå dessa skor igen...

Hämtade barnen efter jobbet i går. Först hämtade jag Junia på fritids.
Då låg hon & sov på en soffa inomhus fast det var så fint väder.
Det visade sig att hon hade 38.6 i feber när vi kom hem :-(
Men hon lyckades cykla från fritids med mig & hämta Alina & Minea på Bellmansgården.
De får gå på ett annat dagis den här veckan eftersom deras dagis stängde en vecka tidigare än
vad det hade skrivit i papperen som gått ut till föräldrarna.
Vi har ju alltid bokat in vår semester så att de ska slippa gå på ett annat dagis & så fick vi ut lapp v. 25
på torsdagen typ att v.27 i alla fall blir på Bellmansgården...

I dag är Junia hemma från fritids. Har ej hört än om hon har feber i dag.
Om hon har det så blir jag kanske hemma med henne i morgon.

Lånade hem systemkameran från jobbet i helgen & testade markoobjektivet lite.
Det är inte svårt att ta fina bilder om man ahr tillgång till bra grejer...
Här kommer några bilder på det som blommar i min trädgård just nu!!












Tog även några bilder på Alina & Minea när det lekte i trädgården.
Junia var inte hemma (hon ar hos Minjung & lekte) så hon fastnade inte på någon bild.
Mina fina små tvillingtjejer!
Mamma älskar er så mycket!!











1 kommentar:

Ebbelajsa sa...

Visst är det kul med systemkamera då man fotar men mycket att lära sig fick en ny systemkamera för ett tag sedan men den ligger på hyllan och samlar damm får ta med den ut på promenaderna. Fina bilder du tagit.
Kram