torsdag 6 februari 2014

Min duktiga tjej

I år dekorerade Junia sin egen födelsedagstårta.
Vi fyllde den gemensamt sedan så gjorde hon alla dekorationer helt själv!
Hon fick pyssla i lugn & ro då syrrorna var på Bowlingkalas.
Det märks att min lilla tjej börjar bli stor!!
Här kommer ett gäng bilder på min duktiga tjej!!






Annars så fattar jag inte vart tiden tar vägen.
Dagarna bara springer förbi.
I morgon är det fredag igen & då har det gått en vecka sedan Junia fyllde år.
I morgon efter jobbet åker vi upp till Vikarbyn i förhoppningen om att det finns mera snö där än här.
Markus vill hinna åka lite mera längd innan han ska åka öppet spår den 23 feb.
Jag tänkte också passa på att åka lite längd & röra på mig då farmor & farfar kan hålla ett öga på tjejerna.
Kanske hinner/orkar jag ta en bild med mobilen & lägga upp på bloggen i helgen!


Inga kommentarer: