måndag 17 februari 2014

Fullt ös medvetslös

Oj oj oj vad det är mycket just nu!



I helgen har jag tvättat & packat en massa för att på lördag morgon nästa vecka sticker vi till Vikarbyn.
Och på söndag morgon åker Markus öppet spår. När han nu är färdigt med det (ingen aning om hur lång tid det tar) så ska jag hämta honom & vi åker upp till Idre för en veckas skidsemester. 
Men innan denna semester ska det hinnas med en del...
Förutom allt packande & tvättande i helgen så har vi fått röja en del i gillestugan & mitt hobbyrum/förråd.
I morgon ska rörmokaren börja drar rör för att koppla in golvvärmen i utbyggnaden.
Sedan måste vi röja mera i veckan för när vi är borta nästa vecka så kommer troligen
snickarna att riva väggen mellan utbyggnaden & huset. 
Sätta i ett nytt fönster i nuvarande sovrummet & byta 2 st fönster i köket.
Ovan på detta lyckades jag boka en kort tjänsteresa till Zurich, torsdag- fredag.
Åker på torsdag. Planet går vid 13-tiden. Sedan har vi möte på hela fredagen & sedan så kommer jag hem på kvällen på fredagen. Landar 22:55. Kommer inte va hemma förrän 1-tiden på natten...
Sedan som sagt sticker vi direkt på morgonen på lördagen.
Så då ska allt va klart för att sticka på skidsemester.
Ingen tid för packande då...

Måste även hinna beställa tapet & välja färg till sovrumsväggarna. 
Vi ska ha en fondtapet & sedan någon gråaktig färg på väggen.
Har bokat in att åka till Öbergs med en kompis på lunchen i morgon!!

Alla saker är ju egentligen roliga men det känns som det blev lite tjockt just nu!
I kväll måste vi veckohandla så vi har mat för veckan.

Fullt ös!!
Nu kör vi!!
Ha en bra vecka!!






Inga kommentarer: