fredag 14 januari 2011

Äntligen

I början av november tror jag det var som Markus & jag bestämde oss att vi skulle ge tjejerna varsin klänning på julaftonsmorgon. Vi hade spikat vilken model, tyg osv. Men tyget kom aldrig så den som skulle sy upp dem kunde inte sy...Det blev igelkotteklänningarna i stället.

Men NU är tyget här & jag beställde 3 tröjor i stället för jag BARA måste ha något till barnen i dessa RETRORINGAR i velour. Tröjorna är klara & ser ut så här :-) 

Junia får en turkos



Och Alina & Minea en brun & en gulorange.
Vem som får vem får vi se när de kommer hem.



Bildern är lånade av F.A.E. Mjuka kläder till goa barn.

Nu är det snart helg igen. Så skönt men arbetsveckan gick fort.
Lilla toaletten i källaren kasnke är helt klar efter helgen. Dvs min lilla budgetrenovering.

2 kommentarer:

Ida sa...

Oj oj oj !!!
Tror du hon kan sy en sån brun i min storlek?? :-D

Anna sa...

Tror tyvärr inte hon syr till vuxna. Du får beställa tyget & sy själv :-)