onsdag 5 januari 2011

Måste slå mig själv på fingrarna snart....

Usch & fy på mig....
Att handla kläder till barnen har blivit som en drog för mig. Kan inte låta bli.
Men nu måste jag sluta innan barnen badar i kläder. Eller det gör de nog redan.

I dag var jag i alla fall & hämtade ett paket med kläder som jag hade beställt. Ett hemligt Unisexpaket från JNYdesign. Gillar skarp 2 av plaggen och de andra är ok.
Detta fick jag:
En mjuk luddig hoddie med en skidåkare på.
Ett par varmgula velourbyxor
En vit långärmad tröja med djur på
En brun långärmad tröja med vita moln på
Ett par leggings i brunt med vita stjärnor på


har redan den vita tröjan med djur i samma storlek.
Så jag kom på en liten filur som ska få den jag fick i detta paketet!
Hoppas filuren & filurens mamma blir glad när den kommer....

Annars så suktar jag starkt efter en Nespresso Citiz C110 Espressomaskin.
I vilken färg vet jag inte men jag vill ha EN! 


Utöver det så vill maken fortfarande köpa en ny TV. Och det blir nog en gasnka snart skulle jag tro.
Han ska väl bara bestämma sig vad han vill ha.....

Inga kommentarer: