torsdag 20 januari 2011

Retroringar

I går kom äntligen tröjorna som jag har beställt.
Har väntat så länge på att få något uppsytt till tjejerna i det här tyget.
Tog bild på dem med tröjorna på men min mobil har inte den bästa kameran
& speciellt inte inomhus när det är mörkt ute....
Jaha de fastnade på bild i alla fall.



Tjejerna verkar gilla sina nya tröjor (även om Alina inte ser så pigg & glad ut på bilden...)

Annars blir det inte mycket gjort i det Christersonska hemmet den här veckan.
Borde köpa spackel så jag kan fixa en sista gjej på lilltoan.
Sedan har jag köpt grundfärg för att börja måla panelen i Gillestugan.
Lyckades i alla fall vika & lägga en hel stor IKEA kasse med ren tvätt i gaderoberna i går kväll.

I går gick jag till & från jobbet. En väg tar ca 25-30 min.
Ser det som lite motion då jag aldrig får ändan ur & kommer i väg & tränar.
Har som mål att gå till & från jobbet en gång i veckan.

Inga kommentarer: