torsdag 20 oktober 2011

19 Oktober

I går var en ganska vanlig dag.
Markus hämtade tjejerna från dagis & tog dem till simskolan.
Jag slutade sent & fick den stora äran att fixa middagen till alla kom hem.
Så i går blev det Pannkaka till barnen & Crepes till oss vuxna.
Fyllde crepesen med trattkanatrellstuvning!!
Kändes lite gott & lyxigt en onsdag.




Efter middagen åkte jag & veckohandlade.
Så när jag kom hem så hade alla barnen gått & lagt sig.
Hamnade i soffan framför TV:n & kollade på Grey's Anatomy
Det var den dagen....

När jag i helgen rensade lite ner i källaren så hittade jag en massa ljus som
jag själv gjutit för flera år sedan.
Det är från tiden innan barnen, så ljusen börjar bli några år nu.
I alla fall så tog jag upp några & ställde på ett fat!!
Så nu ska de eldas upp!!





Inga kommentarer: