torsdag 13 oktober 2011

Mera shopping

Oj oj oj jag börjar komma igång att shoppa till mig själv.
Under flera år så har jag tyckt att det är så mycket roligare
Att shoppa kläder till barnen än till mig själv.
Men nu har det verkligen vänt.
Och jag handlar nog det mest via nätet…….

Gjorde i helgen en rensning i min garderob & hela 4 kartonger med saker som ska bort blev det tillslut.
Alla mina stövlar började ge upp i slutet av förra vintern.
Har ju köpt ett par nya redan men nu har jag även beställt 2 par till (på nätet så klart)!!
Har läst en massa kommentarer & inlägg från andra som köpt samma stövlar
så jag hoppas dessa ska passa mig.
Ett par svarta lite snyggare & tuffare stövlar




Och ett par varmare & sköna bruna stövlar!





Beställde mig även ett par Lee-jeans på nätet i går.
Utgick ifrån storlekar på mina Lee-jeans jag redan har & vilken typ av modell det var på jeansen!
Så nu får jag sitta & vänta på att alla saker kommer snart!!




Fick i förrgår även hem 3st velourklänningar i moln tyg från F.A.E. till tjejerna.
Men jag har inte gett klänningarna till tjejerna än.
Ska kanske försöka lägga ut en bild så ni får se dem!
Gillar verkligen velour på vintern.
Det känns så varmt & gosigt!

Inga kommentarer: