måndag 17 oktober 2011

Helgen som gått

Jaha då har ännu en helg passerat.
Markus kom hem från Kina/Korea i fredags.
Då var jag ej hemma eftersom jag var på After work med Lotta & Lena.
Men som vanligt hade Markus med sig en massa saker till sina tjejer när han kom hem...
Det gillar vi!!!


Jag fick en Soft shell jacka & en skidjacka!!


Och så fick jag en topp oxå men den fastnade aldrig på bild.

Barnen fick varsin par Converse



Sedan fick de 2 långärmade tröjor var.
3 st Billabong tröjor & 3 st med prinsessor på.
Junia har tidigare haft en prinsesströja från Kina men
den har blivit för lite så hon hade önskat sig en ny!!




Junias & hennes tröja hamnade aldrig på bild ordentligt men
jag kan berätta att den inte ser ut som Alina & Mineas.
Det är bara Askungen på den!!!





Inga kommentarer: