fredag 7 oktober 2011

Fredag igen!!

Jaha då var det fredag igen då!
I dag ska jag på V.I.P. kväll  på
som firar 1 år!! Det ska bli skoj.
Pappa kommer & är barnvakt då Markus ej är hemma.

I morgon ska jag med alla barnen till Vattenpalatset i Eskilstuna.
Har inte berättat det för dem än, i fall något skulle komma i vägen typ sjukdom....
Syrran & hennes barn ska med. Ja barn & barn...
En 19-åring & hennes pojkvän ska med & sedan snart 12- åriga Martin.
Kul är det i alla fall att de vill följa med!!
Alina, Minea & Junia kommer bli överlyckliga!!


Har beställt mig en ny cardigan i dag från Esprit. Vad tycks??







Känns som det kommer sitta fin till jeans i vinter!!

Köpte annars lite blommor att plantera ut i våran stora balja i trädgården.
Hoppas hinna göra det i dag eller i alla fall i helgen.
Misstänker att jag kanske köpte lite för lite växter.
Får se om jag kan gräva upp något från en rabatt & fylla på med.



Inga kommentarer: