onsdag 20 juni 2012

Nått ett mål!




Jag har nått ett mål som jag satt för mig själv!
I går sprang jag över 10 km. Det har jag aldrig gjort tidigare.
Min dumma RunKeeper visade bara 9.68 km när jag sprungit 10 km spåret på Rocklunda
så jag sprang lite till så jag fick in de magiska siffrorna 10.0.
Även om jag vet att jag redan sprungit 1 mil då den visade 9.68 km.

Hela familjen var på avslutning med fotbollen inför sommaren igår.
Barnen spelade fotboll mot föräldrarna.
Både jag & Markus spelade lite.

I dag på lunchen var jag & shoppade lite jeans till barnen på REA:n.
Det blev hela 8 st par.
Alina & Minea börjar växa ur alla sina jeans (eller så är de perfekt just precis NU).
3 par till Junia & 5 par till Alina & Minea.
Alina & Minea får ju ärva lite av syrran oxå :-)
Så nu har jag nog fyllt på med jeans till hösten!

I morgon drar vi till Älvhyttan för att fira midsommar!
Hoppas på fint väder!
...eller att slippa regn i alla fall

Inga kommentarer: