onsdag 13 juni 2012

New handbag

I Spanien så passade jag på att köpa mig 2 nya handväskor.
Den ena är en mindre röd i skinn & den andra ser ni här nere.
Tycker det var lite cool & somrig!!
Har fått lite dille på handväskor tror jag.
Detta var den 3:e & 4:e på bara någon månad....


 
Väskan ovanför fanns i flera olika färgställningar.
Gillade 2 av dem men kunde ju inte köpa 2 nästan likadana....
Så lyckades jag övertala min kompis Lena att hon såååå klart skulle ha den andra!
Så ser ni en nästan likadan väska på stan i V-ås så är det!!

Har nyss lunchat på stan med min vän Anna.
Det blev en Getost sallad med parmaskinka på Chicoo!!

I går så sprang jag den längsta sträckan jag någonsin sprungit.
Min runkeeper visade 8.29 km medans min kompis Frida hade 8.50 km på sin.
Hur som så vet jag att min visar lite fel så jag litar med på Fridas & markeringarna i spåret!
SNART blir det kasnke 10 km som är mitt mål att orka den här säsongen!

Inga kommentarer: